Известие

Collapse
No announcement yet.

Имобилайзер на Alfa Romeo 146 1,9 JTD '00

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имобилайзер на Alfa Romeo 146 1,9 JTD '00

    Здравейте Всички
    От цял един ден съм собственик ( за сега горд ) на Горепосочената Алфа. Купих я само са един комплект - ключ(червен)+дистанционно за алармата+едно малко черничко нещо , Отностно което са и мойте въпроси.
    Та това едно малко черничко нещо, което предполагам е имобилайзера трябва всеки път да го завра под волана в дясно ?!? за да мога да запаля.
    Въпроса ми е какво точно е това ? И мога ли да не изпълнявам тази процедура всеки път?
    Както и, мога ли да получа от някъде дубликат на това устройство?

    Потърсих доста в форума преди да напиша темата, но самия факт, че не знам за какво устройство става дума, ме водеше все до задънена улица

    Извинявам се предварително ако засягам вече разисквана тема, и ако има такава то нека някой админ да ми тръкне темата като ми посочи къде да гледам.
    Мерси предварително !
    Alfa Romeo 146 1,9JTD /2000/

  • #2
    На мен ми звучи, че колата има GPS и затова не иска да запали без да се чекне. Имал съм подобни перипетии със служебни коли с GPS.
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD

    Comment


    • #3
      Ами може - няма проблем- имаш допълнително монтиран не заводски имобилайзер от контактен тип, който няма никакъв проблем да бъде отстранен при всеки алармаджия. Предполагам освен това малко черничко нещо имаш и светодиод, който да показва статуса на имобилайзера.

      Добре си се ориентирал, че е ненужно даго имаш, при все че колата си има доста по-солжен фабричен имобилайзер, чиято една част се намира в ключа!

      Не си писал откъде си, за да е по-лесно да те упътим.
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97
      За мерси, не ме търси!

      Comment


      • #4
        Когато баща ми си взе нова кола и искаше да й направи каско, застрахователите казаха, че за да се сключи застраховката искат да колата да има още един имобилайзер, освен заводския. Затова, разбира се без да плащаме, ни сложиха в посочен от тях сервиз за автоаларми. На връзката с ключовете сложиха една черна пластмасова висулка. Казаха че ако не иска да запали, да пробваме да доближим повече висулката до таблото. Освен това обаче дадоха и код карта, с която като си въведеш кода, имобилайзера се деактивира. Това било за аварийни случаи. Ти ако нямаш такава карта и не знаеш кода, моето предложение е да го махнеш тоя имобилайзер, защото ако нещо се случи, не можеш да си запалиш колата. А това особено на дълъг път е много неприятно. Най добре е ако можеш да разбереш кода какъв е. В такъв случай няма смисъл да махаш имобилайзера. Не зная обаче дали това може да стане.
        Относно проблема с това, че трябва всеки път да го завираш до таблото, виж като ти го отворят нещо ако може да се направи, та да се увеличи обхвата. Да не би нещо по пътя да пречи??
        А да спомена, че поне на колата на баща ми не сложиха никъде светодиод, ами се чака да изгасне някаква лампа на таблото, така го били направили и така се разбирало кога е деактивиран.
        145 1.9 JTD '99

        Comment


        • #5
          Благодаря Ви много !
          Точно за това става дума !!!
          Просто се убих от чудене що са ми 2 имобилайзера + аларма и тнт.
          От гр. Казанлък съм и за сега Алфата ми топли сърцето
          Тоз имобилайзер е слаган в Холандия както и алармата. Но мисля, че открих начин да се деактивира - но не съм сигурен, и тъй като преди известно време страдах с един имобилайзер на Рено, май предпочитам да го махна.
          Нека някой колега каже, В окръг Стара Загора към кой, доказано добър майстор, да се обръщам при неприятности с Алфата.
          Още веднъж мерси !
          Alfa Romeo 146 1,9JTD /2000/

          Comment


          • #6
            Най-добре свикни с тая джаджа и гледай да не я губиш Ако пък много ти пречи залепи си я някъде вобсега и винащи ще ти се деактивира имобилайзера като дадеш контакт
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Благодрая на всички дали мнение по проблема
              Оказва се, че втория имобилайзер се активира когато деактивирам алармата и ако до 20 секунди не вкарам клчюч за запалване ми иска и деактивация на имобилайзера.
              Описвам откритото за евентулна помощ на някой със същите грижи
              Alfa Romeo 146 1,9JTD /2000/

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от SigSauer
                Благодаря Ви много !
                Точно за това става дума !!!
                Просто се убих от чудене що са ми 2 имобилайзера + аларма и тнт.
                От гр. Казанлък съм и за сега Алфата ми топли сърцето
                Тоз имобилайзер е слаган в Холандия както и алармата. Но мисля, че открих начин да се деактивира - но не съм сигурен, и тъй като преди известно време страдах с един имобилайзер на Рено, май предпочитам да го махна.
                Нека някой колега каже, В окръг Стара Загора към кой, доказано добър майстор, да се обръщам при неприятности с Алфата.
                Още веднъж мерси !
                Пиши ми, ще те заведа при един. Да не правим реклама тука
                146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                Comment


                • #9
                  аз си направих застраховката само с имобилайзера кадето е в ключа. надявам се да няма проблеми,но и никой нищо не ми е казал в офиса
                  ALFA 146 1.4 ts. 2000г. черна перла

                  Comment

                  Working...
                  X